Aktualizacja 0.17

Wczoraj (10 czerwca 2021) KillHouse poinformowało nas o najnowszej aktualizacji do gry Door Kickers 2: Task Force North. Listę zmian możecie przeczytać na dole, natomiast oryginalny wpis na Steamie poprzez kliknięcie tutaj.

  • dwie nowe mapy:
  • nowa umiejętność klasy Wsparcia: Ogień zaporowy
  • nowa broń: strzelba M1014
  • nowa broń: XM338 (dla klasy Wsparcia)
  • nowy ekwipunek: Strzelba szturmowa
  • nowy ekwipunek: Palnik – nowy sposób na otwieranie drzwi
  • nowy ekwipunek: Granat odłamkowy [3x]
  • nowy ekwipunek: Granat dymny [3x]
  • można “planować” trajektorię lotu granatu przez drzwi
  • poprawiona wydajność granatów ogłuszających wobec cywili
  • dodano przycisk “usuń” do wszystkich map z Warsztatu Steam
  • nowa opcja: zablokowanie myszki w obrębie gry (w trybie okna bez ramki)
  • nowa opcja: tłumienie dźwięku podczas alt-tabowania
  • tryb kinowy powtórek ukrywa teraz cały interfejs
  • zoptymalizowano grę pod kątem lepszej wydajności na dużych mapach
  • wiele poprawek i ulepszeń dla istniejących misji (dotychczasowe powtórki nie będą już działać)
  • naprawiono brak możliwości preplanowania przez szklane ściany
  • naprawiono ucinanie menu kontekstowego przy rogach ekranu
  • naprawiono ustawianie operatorów przy drzwiach w kolejności takiej, jak przed restartem
  • naprawiono błąd podczas którego można było przeskoczyć przez przeszkodę zanim się np. położyło ładunek wybuchowy
  • naprawiono brak możliwości przełączenia się do poprzedniej broni po użyciu młota
  • naprawiono niepoprawnie wyświetlanie liczby ukończonych misji w rozdziale
  • naprawiono wiele powodów “crashy”
  • naprawiono przeciąganie ładunków przez ścianę, co czyniło je niemożliwymi do użycia
  • naprawiono opcję Kontynuuj, która nie zawsze poprawnie ładowała nową misję
  • naprawiono szklane drzwi, które nie niszczyły się od granatów rzucanych przez nie
  • naprawiono ładunki wyświetlające się w ilości 0 przy niektórych ustawieniach ścieżek
  • naprawiono brak możliwości udostępniania powtórek z własnych map z innymi komputerami
  • naprawiono błąd powodujący, że snajper widział wrogów przez ich przebrania
  • naprawiono błąd z zasięgiem widzenia i brakiem dymku informacyjnego dla ukrytych przeciwników
  • naprawiono błąd z polem widzenia działającym niepoprawnie z bardzo długimi ścianami
  • wiele innych poprawek i usprawnień
  • warsztat: dodano przycisk “kciuka w górę” dla map
  • warsztat: dodano pole wyszukiwania na ekranie map
  • warsztat: naprawiono błąd z niewyświetlaniem niektórych map jako “ukończonych”
  • warsztat: naprawiono błąd niepozwalający na wgrywanie map zawierających pewne znaki w nazwie
  • edytor: naprawiono błąd z niepoprawnym obracaniem mapy o 90/180 stopni
  • edytor: ustawienia gridów są teraz zapisywane między restartami edytora
  • edytor: naprawiono błąd powodujący wywalanie się gry po wciśnięciu przycisku Usuń
  • edytor: zwiększono maksymalną liczbę źródeł światła
  • edytor: naprawiono limity lightboxa, które nie aktualizowały się po otwarciu edytora
  • edytor: dodano pokazywanie obecnej i maksymalnej liczby obiektów oraz źródeł światła (razem z ostrzeżeniem o ich przekroczeniu)
  • edytor: naprawiono przyklejanie się obiektów po kopiuj-wklej
  • edytor: dodano wsparcie dla teksturowanych poligonów (np. river_bed_shape i water_shape)
  • edytor: dodano więcej tekstu do sekcji pomocy, w tym poradniki tworzenia map VOIDa

Spolszczenie zaktualizowane do nowej wersji będzie dostępne do pobrania w ciągu następnych kilku dni.

Jedna odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *